خزون نامه ی دلم...

برگی خزان دیده در ایوان بهارم , دردا که درین دنیای بی مرهم دگر جایی ندارم !...

خزون نامه ی دلم...

برگی خزان دیده در ایوان بهارم , دردا که درین دنیای بی مرهم دگر جایی ندارم !...

آموخته های چارلی چاپلین...



چارلی چاپلین می گوید آموخته ام که ...


 

تنها کسی که مرا در زندگی شاد می کند کسی است که به من می گوید : تو مرا شاد کردی

 

مهربان بودن , بسیار مهم تر از درست بودن است

 

هرگز نباید به هدیه ایی از طرف کودکی , نه گفت

 

همیشه برای کسی که به هیچ عنوان قادر به کمک کردنش نیستم دعا کنم

 

مهم نیست که زندگی تا چه حد از شما جدی بودن را انتظار دارد , همه ما احتیاج به دوستی داریم که لحظه ای با وی به دوز از جدی بودن باشیم

 

گاهی تمام چیزهایی که یک نفر می خواهد , فقط دستی است برای گرفتن دست او , و قلبی است برای فهمیدن وی

 

راه رفتن کنار پدرم در یک شب تابستانی در کودکی , شگفت انگیز ترین چیز در بزرگسالی است

 

زندگی مثل یک دستمال لوله ایی است , هرچه به انتهایش نزدیکتر می شویم سریعتر حرکت می کند

 

 


با پول میشود

 

خانه خرید ولی آشیانه نه

 

رختخواب خرید ولی خواب نه

 

ساعت خرید ولی زمان نه

 

می توان مقام خرید ولی احترام نه

 

می توان کتاب خرید ولی دانش نه

 

دارو خرید ولی سلامتی نه

 

خانه خرید ولی زندگی نه و بالاخره

 

می توان قلب خرید , ولی عشق نه

 

.... 








نظرات 1 + ارسال نظر
بهمن یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:08

سلام
واقعا عالی بود .
مخصوصا اون جمله ایی که میگه برای کسی که دیگه هیچ کاری نمیتونم براش بکنم ، دعا میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد