خزون نامه ی دلم...

برگی خزان دیده در ایوان بهارم , دردا که درین دنیای بی مرهم دگر جایی ندارم !...

خزون نامه ی دلم...

برگی خزان دیده در ایوان بهارم , دردا که درین دنیای بی مرهم دگر جایی ندارم !...

یلداتون مبارک...



تو میری و من فقط نگاهت می کنم
تعجب نکن که چرا گریه نمی کنم
بی تو یک عمر فرصت برای گریستن دارم
اما برای دیدن تو همین یک لحظه باقیست



خوشا به حال دوستان , که امشب رو  کنار خونواده شون , خوشحال و سر مستن...


برای همگی آرزوی بهترین ها رو دارم


از این یلدا , تا یلدای بعدی...








نظرات 1 + ارسال نظر
بهمن چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 13:28

سلام
واقعا شعر زیبایی بود .
راستی یلدای شما هم جاویدان
انشالله فصل خوبی داشته باشین ...

سلام...
تشکر.
ممنون...
و همچنین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد